مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 09:522022-03-08اجتماعي

فارس من| رضوی: ضرورت نصب ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در مازندران


مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه آلودگی در هوای مازندران عیان شده است، گفت:  اولویت نخست نصب ایستگاه های آلودگی سنجی بوده که براساس آن میزان آلودگی ثبت شود و پس از آن راهکارها و تدابیر لازم اندیشیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه ای خواستار پیگیری این سوژه شدند.

سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران در این باره در گفت وگو با فارس با اشاره به اینکه مازندران تبدیل یکی از استان های آلوده کشور شده و آلودگی به تمام شهرها و حتی روستاها کشیده شده است، اظهار کرد: معمولا آلودگی هوا طی ماه های آبان ماه تا تقریبا اواخر زمستان بیشتر می شود بعد از آن با توجه به جابه جایی هوا، آلودگی کمتر است.

  وی با بیان اینکه آلودگی در هوای مازندران عیان شده و با چشم هم در برخی ایام دیده می شود،گفت: اولویت نخست نصب ایستگاه های آلودگی سنجی بوده که براساس آن میزان آلودگی ثبت شود و پس از آن راهکارها و تدابیر لازم برای حل این مشکل و خریداری این دستگاه با اعتبارات استانی اندیشیده شود.

مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه سوخت مازوت آلودگی هوا را درپی داشته است، افزود: موضوع دیگر این بوده حمل و نقل عمومی در مازندران معنا ندارد و در خواب و خیال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| رضوی: ضرورت نصب ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در مازندران

فارس من| رضوی: ضرورت نصب ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در مازندران